Who is Olesya Malinskaya ?

 Olesya Malinskaya je bývalá ruská modelka,ktorá sa narodila v roku 1989 a odtvtedy je z nej už aj módna návrhárka. Ako bývalá modelka pre časopisy ako sú Maxim si získala publikum a záujem o seba cez sociálne siete a kanálov kde uverejňovala svoje fotografie a vzhľady. Tieto obrázky sa teraz aktívne šíria po celom svete a Olesya je známa tvár pre všetkých ľudí,ktorí sa orientujú o módu.Mne pripadá celkom sympaticky a preto som jej venovala jeden článok.Možno v budúcnosti ich tu bude aj viac.Ale vždy si kladiem jednu otázku ..prečo sú rusky takéto krásne ? 
Vážne neviem,asi to bude tou zimou čo tam je.Osobne čo poznám nejaké modelky tak sú to bud rusky či španielky možno sa medzi nimi vyskytne aj nejaké z austrálie ale väčšinou sú to rusky.O Olesyi som počula aj ja len pred pár dňami a hned ma zaujala,neviem že či aj vás ale ak ste o nej zatiaľ nič nevedeli tak sa zahliadnite do fotiek,dúfam že som vám pomohla a budete o nejaké informácie bohatšie.













0 comments:

Post a Comment