Camille Rowe,nová francúzska nádej ?

Teraz som sa zamerala na franzúzsku modelku Camille Rowe. Vyberám si menej známe modelky, aby ste ich prvý krát spoznali na mojom blogu a dozvedeli sa o nich aj niečo viac.

Videla som oveľa krajšie modelky, ako je ona. Ale má dačo do seba. Má v sebe niečo.. Istú iskru. Pretože sympatia to nie je. Je taká obyčajná a neobyčajná v jednom. 

Zvyčajne fotí akty, ale ja som našla aj iné fotky.Pridám vám sem tie najkrajšie.

Takmer na každej fotke je nenalíčená. Teda myslím jej oči. A i tak je krásna. A podľa môjho osobného názoru sa jej viac hodia tie tmavšie vlasy. :)
Keď nie je upravená a nalíčená (akože myslím make-up na pleť a celkovo neupravená), nie je ani pekná. Teda to je môj názor. Ale fotky má nádherné a páčia sa mi jej plné a vykrojené pery. Na niektorých fotkách je nádherná, na niektorých zasa nie. Zasa veľa spraví kvalita fotiek, kvalitný foťák a celková úprava fotiek. Rada by som ju videla naživo. 

Takže neviem čo si mám o nej myslieť a to je na tom najlepšie.  











0 comments:

Post a Comment