Holiday Hanoi City

Musím sa vám odspravedlniť pretože som sa troška nevenovala blogu,mrzí ma to ale asi to bude tým že nemam moc času však sú prázdniny. :) Už sme s rodinou davnejšie plánovali výlet do Vietnamu a tento rok sa nam to podarilo.Urobili smepeší výlet okolo jazera Hoan Kiem District.Asi jeden deň nám to trvalo.Strašne velké jazero,mali sme požičať bicykle ..:D.Bolo to únavné, ale zároveň aj zaujímave.


Začnime :

1. zastávka: Jazero Hoan Kiem je okúzlujúce.Vybrali sme sa tam okolo 12stej a odišli sme o 21:45.:(.Okolo jazera bol taký malý altánok a tam tancovali Vietnamky nejaký rituáln.No pripojila som sa aj ja:)),škoda že z tade nem fotku.


 2. zastávka: chrám Ngoc Son.Chrám Ngoc Son, ktorý leží na malom ostrove v severnej časti . V chráme sa môžeme fotiť,modliť vlastne všetko čo chceme.Jeden tam aj jedol ale to nedoporučujem.Chrám je otvorený od 08:00 do 17:00 každý deň..


3. zastávka: Old Quarter.Je tam staršne veľa vecí ktoré sa oplatí vidieť.Ak chcete tak môžete ísť aj do mesta či do kina čo je hned vedľa.Nájdete tam rôzne pamiatky a zaujímavých vecí. :)


 4. zastávka: Veža Hanoi Flag a Armádne múzeum.Najprv ked sme chceli isť do múzea,nebolo otvorené.Vrátili sme sa o hodinu neskor a už tam blo vyše 500 ludí.Normálne že ako mravce a ledva sa dalo niečomu porozumieť.:))


Posledná zastávka: Chrám literatúry.Vstupné je nič moc ak som dobre počítala tak len nejaké 3 eura :)) Chrám literatúry je plný charakteru.Aj keď ma literatúra dosť nudí neprik to bol zážitok na celý život..Vrátila by som sa hned teraz :)


Bolo to únavné ale hlavne zábavné.Ak sa chystáte na východ aj vy  tak skuste tento sprievod a ohláste sa ako to dopadlo :))

0 comments:

Post a Comment