TOP OF MARCH

Ahojte kočky !
Dnes by som vám chcela napísať a a urobiť recenziu o mojich najlepších produktov za mesiac marec. :D
Polovicu som nechala na nabuduce lebo je toho veľa :D ale zas ja nemám moc času ..:)
Dnes som bola v škole  kde je veľka sranda ! :D Ked som začala chodiť do školy som si nemyslela že tam bude takáto sranda..Dnes sme písali aj písomku z angličtiny :D,ktorú som zvládla :P /dúfam/ :D
 Ale vrátme sa k recenzii :D Tu máte moje top produkty:
PS: Je to môj prvý takýto článok,takže nebudte prísne ! :)

Miss Sporty Korektor :Antibakteriálny korektor je  určená pre mastnú pleť s akné takže presne pre mňa,dosť dlho ma trápi moje akné ale je to pochopiteľné však prechádzame tým závažným obdobím ..:D Udržuje prirodzenú rovnováhu pokožky ale samozrejme že ked som  ho vyberala tak som ho najprv otestovala ..Lebo niektore sú  také že na obaly ťuťu-muťu a z vnútra o ničom ..:D Tieto boli testované pod dermatologickou kontrolou. ;)

Bronzer MSP.

Na tento bronzer som nejaké recenzie čítala,aj pozitívne aj negatívne a teraz by som ho rada zrecenzovala,pretože patrí k mojím obľúbencom ! :D Prišla som k nemu len náhodou,potrebovala som bronzer a spomedzi všetkých som vzala tento hlavne preto že bola aj cenovo a výzorovo dostupná.
Podľ mňa je to užasný bronzer hlavne na leto ale s tým nemám problém ..:D

Nivea Invisible :
Prvý dezodorant, ktorý chráni vzniku  žltej škvrny na oblečení ..:D Najprv som tomu neverila ale po vyskušaní som spokojná !! :D Musím povedať že ja nemávam žllté škvrny ale z toho stresu sa dosť potím ..:D Ale aj tak mi pomohol pretože sa sa citím celý deň svieža :D

Nezanecháva biele škvrny na koži alebo na odev. Pomáha zabrániť hromadeniu žltých škvŕn na bielom oblečení. 48h antiperspirant a  jemná starostlivost NIVEA.  Žiadny alkohol, žiadne farbivá, dermatologicky dokázaná !! Najväčší plus :)

   
Avon Solutions Complete Balance

Použila som ho dvakrát a zbožňujem ho. Je užasné mať  krásny matný pocit a voniať nádherne. Očakávajte celú recenziu :D 

          
E.L.F Eyelid Primer: 

Prvýkrát som počula o značke elf, keď som začala sledovať kozmetické videá na YouTube. A niektoré YouTubers používali ich ako  oční náter. Chcela som zohnať oční náter, ktorý bol lacný, kvalitný a prístupný pre mňa. Chcela som od  Urban Decay Primer Potion, ale nechcela som utrácať toľko peňazí v prípade, že to nie je vhodné  pre mňa :DDD Keď som zistila, že je elf UK kozmetická spoločnosť hned si si kukla ich e-shop ale tento som si kupila vuž neviem kde dosť dávno ...:D 

    
Oriflame ceruzka na oči Stylo, Black
 Podľa mňa teáto očná ceruzka/linka je vhodná presne pretých ktorí sú gamblaví ako ja ..:D 
- Vhodné pre začiatočníkov, ktorí sa chcú naučiť ako sa robia  očné linky- K dispozícii sú 3 farby a ja som si vybrala čiernu ako inak ..však ide k všetkému :)


 
Skinokrém
  

Tento krém mi predpísala moja kožná doktorka a dakujem jej lebo sa mi akné zlepšilo !! :D Večer ked idem spať tak si umyjem tvár,odlíčim sa a troška si dám na pupienok a na ráno ...zázrak ! :)   

       Very Me Cover Up Concealer
Predstavím vám tento korektor ktorý mám viac rada ako od Miss Sporty ..:)

  • Funguje dobre
    Ľahko aplikovateľná 
  • Žiadna červená vyrážka po použití 
  • Ľahko sa dá zmiešať :D
    Jediná nevýhoda je tá že sa lahko dá zlomiť ..:(
  •                     Balea Shower Gel Macaron 
  • Zmes figy s čokoládou je užasná :)
  • sprchový gél vonia intenzívne, ale aj tak má užasňu takú ukludňujucu :)
  • Môžem len  odporúčať :)




0 comments:

Post a Comment