Before i die..

 

 
Dnes som blúdila po internete, čerpala inšpiráciu na nový príspevok, ktorá nakoniec aj prišla tak som rada lebo by sme asi na dnes ostali bez príspevku. Dnešný príspevok bude o tom, čo všetko chcem stihnuť,dosiahnúť,mať predtým, ako zomriem.To že  ja raz zomriem mi príde uplne tak nesympaticky že až.Viete ako sa hovorí :"žite len pre dnešok", tak podľa mňa to tak vôbec nieje.Áno treba si užívať s plnou mocou ale treba myslieť aj do budúcna či to neolutujeme.Asi sa sem ten môj výklad nehodí ale isto ma chápete.Ale nič,tak sa vráťme k BID.Vždy sa mi páčili obrázky typu "Before I die..." a teraz som sa rozhodla zhromaždiť tie, ktoré som si zamilovala a čo by som fakt chcela dosiahnúť.
Samozrejme, niektoré sú možno vtipné ale sú to moje sny tak ma berte s nadhľadom.
Snáď sa vám to bude páčiť a niečo také zrealizujete aj na svojom blogu.Ak áno tak kľudne zanechajte link rada sa pozriem nato.:)



0 comments:

Post a Comment