Green Tea - USA

Už dávno som chcela vyskúšať Arizonský čaj pretože som ho už na zahraničných blogoch veľakrát videla.   Bolo to veľké prekvapenie ked som tento produkt zbadala na  Butlers a hned som ho chcela mať doma.Písalo sa o tom tak ževraj "zázračný" Green Tea a ešte nejaké báječné nápoje. Hm..stojí to zato ! Ked som ho prvý krát ochutnala pomyslela som si že to stojí zato ! Nesklamala som sa. Toľko vám k tomu poviem že kto pozná a ochutnal už Kollagénový Beauty Drink tak tomu bude chutiť.:D Mne chutilo aj bez toho.
A ked už je reč o  "Green Tea" tak by som vám chcela ukázať moju novú lásku a to je parfém od Elizabeth Arden , Green Tea Cherry Blossom.Proste zbožňujem tú vôňu ..taká prirodzené,svieža .. bezchybná  jarná a letná vôňa.Kvety,ovocie,ruže,orgován..vôňový mix.





0 comments:

Post a Comment