Testujem s Yves Rocher

Ešte dávnejšie mi dorazil balíček s kozmetikou značky Yves Rocher na ktorú som moc času nemala pretože som  teraz  končila na základke tak to boli len samé stresy,monitor,škušky .. Táto značka mi pripadá veľmi sympatická a dobre sa s nimi komunikuje čo ma ešte viac potešilo.Mamina si raz za čas kupuje túto kozmetiku .Preto len raz za čas lebo Yves Rocher má len český e-shop,ktorý na Slovensko nedoručuje.. My bývame v Nitrianskom kraji takže Nitra je od nás fakt len na kúsok,našťastie .. predajne sú  v Bratislave, Nitre,Poprade,Košiciach,Žiline a Trenčíne.Ja som dostala na recenzovanie  5 produktov,ktoré ma fakt potešili a doteraz sú už aj povinne odskúšane a minuté ! :))

Na recenzovanie som dostala : 

Malinový ocot pre lesklé vlasy 150ml
Neroli parfémovaná voda 30ml
Šampón pre ľahké rozčesávanie vlasov 3v1 300ml
Balzam na pery 7ml
Lak na nechty,ružový,3ml


Malinový ocot pre lesklé vlasy 150ml

Ja osobne ocot na vlasy nepoužívam a použila som ho teraz po prvý krát ! Musím uznať že som ostala milo prekvapená.Možno že to je divné pre vás ale čo už.Ja mám vlasy dosť dlhé a niekedy sú uplne bez lesku,nestoja,sú proste bez života.Vlasy som si si umyla zo šampónom z Avonu ako stale.Zmila som si šampon a naniesla ocot a počkala caa 5-7 minút.Robím to tak vždy.Neskor zmila aj malinový ocot a nechala som si usušiť vlasy.Boli krásné lesklé.Starka ma aj pochválila že oo čo si si farbila vlasy máš ich krásne :) Inak už ako otvoríte flaštičku, tak hned zacítite  malinovú voňu.Vôbec to nepripomína ocot. Je určený na všetky typy vlasov, neobsahuje silikóny ani parabény.  Má 150 ml a cena je 7,70€.Po vyskúšaní už viem že sa mi to oplatí aj kúpiť :) Takže tento produkt vám vrelo odporúčam !!

Neroli parfémovaná voda 30ml
Teraz vám predstavím perfémovú vodu Secrets D´essences ktorá má vôňu celkom zaujímavú.Vôňa sa pohybuje medzi horkou pomarančou a medzi citrónou.Neviem sa rozhodnuť k čomu to priradiť ..
Mne táto vôňa príde dosť silnou ..takže som ju darovala maminke :)
Inak táto citrusová vôňa je vhodná presne na leto ..


Šampón pre ľahké rozčesávanie vlasov 3v1 300ml


Tento šampón mám úplne najradšej !! Ako som už predtým spomínala že milujem prírodné vône a milujem hlavne lipu ! Znie to dosť zaujímavo.Mám rada lipový čaj,rôzne kozmetiky z nej.Prvý krát ako som si s ním umyla vlasy mala som vlasy hebké,jemné a výborne sa mi rozčesávali.Odvtedy si vlasy umývam len s týmto jediným šampónom a musím sa priznať že štruktúra vlasov sa mi oveľa zlepšila.:) Tento šampón stojí len cez 3,90€ !
Takže ak máte také isté problény ako ja a máte mega dlhé vlasy tak neváhajte. :)

Balzam na pery 7ml

Tento balzam používam pomerne často.Moje pery sú také ako počasie.Večer sú hebké,jemné a na ráno sa zmenia na rašpľu ..:D Poprvé asi to že balzam vonia krásne a ja ho mám stale v kabelke je praktický ...:)
Balzam je doslova ružový a ma celkom dobrú štruktúru čo ma potešila.Doteraz som používala len trubičkové balzami ale tento sa mi páči viac. Odporúčam 100%


Laky na nechty 3ml

Tieto laky mám celkom rada ale tieto nie sú tie ktoré mi poslali na recenzovanie.Tieto som som si zakúpila ja ..:) Len som sa s nimi chcela podeliť.Laky sa ľachko nanášajú,dosť dobre držia,majú vynikajúcu farbu.Určite si si ich kúpim znova. :)

0 comments:

Post a Comment