teamo-eshop.sk ❤

Chcela by som vám predstaviť môj aktuálne obľúbený e-shop,ktorý sa len teraz rozbieha a už na nej nájdete krásne topánočky. :) Neviem či ste o ňom už počuli ale ak nie tak ho vám priblížim a dúfam že s ním budete tak isto spokojní ako ja. Všetky rady nakupujeme a ešte radšej keď je to za dobré ceny.
Objednanie prebieha rychlo a plynulo pretože sú k vám milí a ak máte otázky tak neváhajte a kludne sa ich spýtajte,nesklamú vás. :)
 Ale vráťme sa k mojej otázke,ktorá trápi každú z vás či ste mladá alebo stará rovnako milujete módu a topánky  rovnako  ako aj  ja .."Aké topánočky sa budú nosiť na tohtoročné leto ? " Každoročná moja dilema ..


S e-shopom  sú moje otázky zodpovedané. E-shop by sa mal čoskoro naplniť s novými topánočkami takže neváhajte sa popozerajte sa ! :) Mne sa naskytla spolupráca s e-shopom žačo som veľmi rada a zároveň som rada aj preto že  ho môžem vám aj predstaviť . Milá slečna z e-shopu mi poslala na recenzovanie 2 úžasne botyčky za ktoré jej nedovšetkým dakujem ❤ Po škole ma čakali doma na stole a bola som milo prekvapená ked som balíček otvorila. :)

Mne sa veľmi  páči prehľadnosť a pestrosť stránky. Akonáhle kliknete na určitý produkt, ten sa vám otvorí a pod hlavným obrázkom máte niekoľko ďalších náhľadov. ;) A tu sú moje dve aktuálne lásky od tohto e-shopu,ktorý vám vrelo odporúčam. :)




                                                                                 E-SHOP : http://www.teamo-eshop.sk/

0 comments:

Post a Comment