Charm of rural

Neviem ako na vás pôsobia fotky takéhoto typu.Mne tieto fotky pripadajú ako z rozprávky a sú mi zdrojom inšpirácie. Pre mňa je najdôležitejšia vec to že sa môžem inšpirovať a samozrejme výlety,vzduch, vôňa plodov,liečivé rastliny, kvety, vôňa lesa po daždi alebo ked cítim slnko na koži a na záver západy slnka.Vtedy sa asi najviac zamyslím a plánujem si svoju budúcnosť.. ale najviac ma vtedy trápi svedomie ..že čo som spravila zle a vôbec to vtedy nebolo ideálne..som tvrdohlavá a vždy musím mať posledné slovo..aj keby neviem čo by bolo..proste vždy a vždy..niekedy  mi to aj pomôže ale väčšinou nie.Práve naopak,vznikajú konflikty,nedorozumenia a nasleduje koniec priateľstva.Teraz si myslíte že ale ved konflikty sú všade ved to sú len nejaké chvíľky,nič extra.No nie.Asi poznáte ten pocit ked viete že nie ste na vine vy ale aj tak stále vy musíte urobiť prvý krok aby ste  zachránili priateľstvo.Nerada to robím ked sa musím bezdôvodne ospravedlňovať a ten dotyčný nič nespraví dovtedy kým sa nezačnem ospravedlňovať a potom to vybuchne so smiechu.Áno,presne taký sú ozajstný priatelia !Tieto fotky sú skôr inšpiratívne ale tento príbeh som musela vykecať niekomu.Dúfam sa nič nestalo.:))




















0 comments:

Post a Comment