Studs,Studs,Studs !! VJ-STYLE.COM

Neviem,netuším či poznáte e-shop VJ-style.com ale predpokladám že áno.Ja som na tento e-shop narazila ešte minulý mesiac a aj ja som niečo objednávala.Všetko mi prišlo pekne zabalené,čisté a bolo všetko v poriadku ako má byť.Ked som s nimi komunikovala tak som bola veľmi prekvapená že ako pekne a rýchlo mi odpisovali.Boli ku mne fakt milí a to ma dosť potešilo a hned som vedela že tuto nebudú žiadné komplikácie.V ponuke majú tearz celkom pekné vecičky a aj nové trendy,ktoré tiež niesú na zahodenie.Určite vám túto stránku odporúčam a verím že aj vy si nájdete niečo pre seba ale pre svojích blízkych.Moja prvá objednávka obsahovala jedno kabelku akú som vždy chcela ale nikde som ju nevedela zohnať.Zatial som ju nedala do outfitu ale snažím sa.Zatial na porovnanie a na predstavenie prinášam reálnu foto o nej.Mne sa tento outfit zapáčil hned na prvý krát a tak som neváhala a dala no aj na blog. Budem sa snažiť ho čím skôr dať do outfitu a podeliť sa s vami.Zatial použite fantáziu.:)




Takto nejako bude vyzerať aj moja kabelka v outfite :)





0 comments:

Post a Comment