New In : Nelly Spike loafers and Callie pumps

Prvý krát som si niečo objednala z Nelly.com a to tieto trendové mokasíny v hnedej farbe so zlatými hrotmi. Stáli asi  24€  o tiež nieje veľa. Mám ich vo veľkosti 39. Vyzerajú naozaj super a nosiť ich budem pomerne často pretože vyzerajú byť pohodlné a také veci milujem ! Ale bohužiaľ sú trochu  veľké pre mňa. Ja  nosím veľkosť 38 takže to musím nejak vyriešiť ale to je to najmenej.Objednávanie prebehlo úplne super a mala som ich doma za pár dni,normálne že ma to aj prekvapilo. Dalšie topánky sú  tzv. úzke.Najprv osm sa bála že sa mi tam nezmestí noha ale úplne pohode  a sú celkom pohodlné. Chystám sa ich použiť ako topánky na každý deň.Novsak stále ma trápia tie mokasíny že to s nimi nejak nevyrieším tak by som ich bud predala alebo darovala zatiaľ neviem .. Tieto topánky sú dosť kvalitné /ževraj/ tak sa uvidí ako dlho vydržia.Posúdte sami,tieto fotky hovoria za seba.




 Dalšie ,ktoré som si objednala boli topánky Callie v modrej farbe. Stáli 19€, tieto podpätky mi pripadajú nejaké vysoké ale prekvapujúco v nich viem chodiť doslova výborne ! Mám ich v láske. Mám ich vo veľkosti 39 a padnú mi perfektne. Modrá farba je  veľmi živá a tá zlatá farba je očarujúca.Perfektná kombinácia. Už sa ani nemôžem dočkať ked si ich môžem zobrať niekde. :)) Tieto topánky sú určite moje obľúbené v tejto chvíľke. Pozrite sa na fotky nižšie a uvidíte sami že aké sú nádherné.





Obe stáli za každý cent !!

0 comments:

Post a Comment