week random - Bratislava

Na týždeň som sa vybrala za sesternicou do Bratislavy.Ked si spomenie na Bratislavu tak ma hned napadne ten z videa "Kebab do ruky".Bolo mi tam uplne úžasne.Navštívili sme Bratislavský hrad,zlaté piesky,časť Vrakuňa a samozrejme sme pobehali všetko nákupné centrá-však sme ženy,no.:D
Boli sme na koncerte Armina V.B. a musim povedať,uznať že aj naživo je riadny sexoš troška sa podoba na Gordona R-toho masterchefa len v mladšom vydaní.Proste to bol úplne výborný týždeň.Stretla som nových ľudí nazbierala som nove spomienky na celý život.Bratislavčania sú strašne pohode ľudia asi sa tam presťahujem.Možno.Býva tu z vás niekto vo Vrakuni ? Ak hej tak sa ozvite aspoň by som mala tam nejakú známosť.Aaaaa,ešte sme boli kuknuť štadión aj futbalový aj hokejový.Hokejový sa mi páčil viac čo je pochopiteľne pretože milujem hokej a ked sme už pri hokeji tak som sa dozvedela že v tej časti býva aj hokejový brankár Jaro Janus,ej kej ej.Asi tam budem chodiť častejšie.:P:P A vy ste aký mali týždeň ?

V ľavo kamarátka a v pravo ja :)





     V ľavo kamarátka v pravo ja
 Dasty :)
 V ľavo ja v pravo kamarátka a v strede sesternička




0 comments:

Post a Comment