- ROMWE NEW -

Máte radi eshop Romwe.com? Určite ho už poznáte pretože je pospevovaný aj inými blogerkami.Už je to taká rutina proste.Ako som pokukávala eshop tak som nadobudla na veľa pekných vecí a ani sa nečudujem.
Chystám si objednať šaty na leto. Neustále som si tam obzerala jednotlivé kúsky ale nikdy som si nič neobjednala aj keď sa mi tam toho mnoho páčilo.. Vždy majú v kolekcii veci, ktoré sú iné, neobyčajné ale väčšinou tie fajne veci sú aj drahé.:D Teraz sa už chystám na prvú objednávku, no čo som čítala, tak tovar vie prísť poškodený a o to sa najviac obávam.. Ja som s Romwe.com nadviazala spoluprácu ale troška som váhala nad ponukou ale nakoniec som si pomyslela že ked budem s nimi spolupracovať tak by som kredity mohla dať do GW,čo som už aj spravila a stale sa môžete pripájať,čím viac ludí tým lepšie. :)





A tuto sú moje budúce šaty ktore najdete tu :
CLICK 

A vy ste si už niečo objednávali z Romwe.com ?
Máte s nimi nejaké skúsenosti ?
LIKE ROMWE ON FACEBOOK

0 comments:

Post a Comment