Get The Look:Kim Kardashian

Nie je to žiadne tajomstvo že všetci pokukujeme po celebritách že ako sa správajú čo si obliekajú a hlavne vtedy ked  ide o módu a štýl. Kim Kardashian je terajšej dobe najvýznamnejšia celebrita hlavne tým štýlom obliekania niekedy vie fakt "zaujať". Spomeňte si napríklad  na vzhľad ked nosila dlhú tyrkysovú maxi suknu na výlete v Miami.Mne sa teraz osobne dosť páčia také všeliaké vecičky s "mint" farbou.Mne tá farba pripomína leto a sviežosť.Prednedávnom som si taktiež kúpila jedny šortky,ktoré majú presne takúto farbu a nosím ich stále ked môžem.Samozrejme len ked sa ide niekde von alebo na výlety ked som doma tak u mňa prevládajú tepláky alebo len nejaké šortky a plavky.Prepáčte že som zase  písala troška od veci ale to ste si už všetky ktoré čítate môj blog už dávno zvykli.Niet pochýb to tom ale vráťme sa k dnešnému outfitu,ktorý ma zaujal jednoduchosťou.Podľa mňa je Kim taká žena aké by mali byť všetky ženy na celom svete.Poprvé má štýl,nie je kosť a koža a jej to aj pristane.No nie ?


Tento outfit jej omnoho viac pristane ako iné pretože vyzerá vyššie kvôli vysokému pásu sukne.A s tým opaskom do dala všetko dokopy a vidno jej úzky pás.Chceli by ste mať podobný vzhľad aj vy ? Neváhajte a pozrite sa na úžasnú kombináciu a linky na zakúpenie týchto kúskov !


1. Krížikový náhrdelník z ASOS | 2. Spike  náhrdelník z ASOS | 3. Náhrdelník z Forever 21 | 4. Náušnice z Nelly.com | 5. Kovový pás z Nelly.com | 6. Maxi sukňa z ASOS | 7. Biely top z Nelly.com | 8.  Sandále z ASOS

Toto je podľa mňa dokonalý vzhľad na leto. Je to neformálne, ale elegantné. Ja by som úplne nosila  niečo takéto, I Love It ! Čo si myslíte o vzhľade Kim Kardashian ?

0 comments:

Post a Comment