FB : Street Móda

Chcela by som vám predstaviť jednu milú slečnu,ktorá predáva prekrásne vecičky o ktoré je veľký záujem.Kvalitné produkty,ochota odpovedať na otázky,rýchle dodanie,čo iné si priať?To je snád sen každej ženy že si môže nakúpiť krásne,štýlové oblečenie za skvelé ceny a ani nemusí vyjsť z domu.A to je len kúsok z toho čo si u nej môžete zaobstarať.Neviem či ste o nej už počuli ale ak nie tak ho vám priblížim a dúfam že s ňou budete tak isto spokojní ako ja.

 Ale vráťme sa k mojej otázke,ktorá trápi každú z vás či ste mladá alebo stará rovnako milujete módu a topánky  rovnako  ako aj  ja .."Aké šaty,tričká,nohavice,topánky,kabelky sa budú nosiť na jeseň  ? " Každoročná moja dilema ..Našťastie slečna pridáva oblečenie aj podľa ročného obdobia a vtedy je už výber len na vás. Božská kvalita za super ceny

S e-shopom  sú moje otázky zodpovedané. E-shop sa postupne naplňa novými vecami,takže si to isto nenechajte újsť. Mne sa naskytla spolupráca s e-shopom žačo som veľmi rada a zároveň som rada aj preto že  ho môžem vám aj predstaviť.Poskytnem vám nejaké fotky z jesennej kolekcie a linky k nim,kde si ich môžete objednať a kontakt na milú slečnu.Dúfam že budete spokojné a ked máte otázky tak sa neváhajte spýtať. :)

KONTAKT Street Móda : https://www.facebook.com/luxusne.tunicky
                                           Jesenná & letná kolekcia












0 comments:

Post a Comment