Pupa Milano GIVEAWAY

Chcela by som sa vám týmto poďakovať za neskutočných 230 odberateľov. Nikdy som si nemyslela, že sa dostanem až k takým číslam, hlavne teda som sa naučila, že čitatelia blogu sa zbierajú omnoho ťažšie, než som si kedy myslela.Preto vám patrí obrovské dakujem,Boli časy ked som nemala na blog ani čas ani náladu,tak som sem nepridávala ani mesiac.Neskôr ma to mrzelo pretože som si všimla že ked nepridávam tak stratím čitateľov.Rdšej budem aktívna ako prísť o vás.Ale vráťme sa späť k GV,o čo vlastne budete súťažiť ? O skvelú paletku !! Pupa Milano, sada tieňov a leskov.

PODMIENKY:
-Sledovať blog cez GFC
-Pridať komentár s emailom

-(BONUS) Aký darček kupujete priateľovi na Vianoce ? 

CONDITIONS:
-Follow blog via GFC
-Add a comment with email 
- (BONUS) What you are buying a gift to your boyfriend for Christmas?


0 comments:

Post a Comment