NEW IN vol. 1

Ako už viete či neviete to je jedno tak sa dozviete :DD mala som 28.2. narodeniny.Boli super oslavila som ich najprv doma s rodinou a potom vonka s kamaratmi určite to robite tak aj vy aby ste nikoho neurazili :D.
V ten deň som nič nedostala poviem vam to uprimne troška ma to aj dostalo lebo som vždy zatial dostala nejaku tu čokoladku :)). Ale včera ma ocino milo prekvapil !:DD ...zobral ma nakupovať muhahaaa .Nesmierne som sa tomu tešila a ešte viac ked som sa dozvedela že este mám ušporene nejaké tie € .
Chcete vidieť čo som pozhaňala ? :D
Všetko SALE,SALE,SALE viete ako to byva :D *No nekúp to* štýl :D
Inak prepáčte za tie nekvalitne fotky ..prvy krat to robim :D
Hlavne je to že som za toto všetko platila len 29 € :D !
Košela z Gate -5€,
Vojenske tričko od číňana +opasok :D-6€
Kvetinkové tričko s ramienkami z Gate-2€ neviem že skade som to vyhrabala :DDD
Oranžový pletený svetrík z Gate-5€
2x náušnice každá 1€
Kabátik z Takko-10€
Yummmyyy !




0 comments:

Post a Comment