Week Random

Som vyčerpaná ..
Nevládala som dnes uplne nič ! Ani v škole ani doma,proste nikde.V triede je nás 6 z 15 a aj tak píšeme písomky,odpovedáme,preberáme nové učivo,žiaden oddych aj ked viedia že by sme si to aj my zaslúžili.
O dva dni máme Jarné prázdniny a konečne budem mať oddych a môžem sa vám naplno venovať a v klude sa pripravovať na písomné práce a skúšky.A teraz odveci o počasí že by sa už mohlo vyčasiť a prestať snežiť.Už teraz čakam len na jar a leto..konečne vytiahnúť suknu,kraťase,mikiny a žiadne balánové kabátiky ! Mimochodom nosiť moju užasnu novu oranžovu  bundičku,ktoru som si kupila ešte cez víkend v meste po zľave stal 18,99 € čo je podla mňa celkom slušna cena.Aj vy už chcete teplučko ? :) Ja najradšej by som chcela počuť v rádiu vetu : Pekný deň ! Dnes sa teploty cez deň vyšplhaju na 32°C.Už aj pred týždnom som si myslela že je tu ozajstná jar a hned som sa pobrala von a vytiahla bicykel z garáža..ani chvílku som neváhala a hned som vyštartovala.Bola som na kolesách iba 1 hodinku lebo bolo užasne počasie  a myslela som si že zajtra bude tiež tak som to nechala na zajtra.Večer ked som zaspávala som sa už tešila že zajtra zase bude teplučko a pojdem na "túru".No a čo ?? ..čo vidím ked vstanem ?? Sneh,sneh,sneh a sneh ...
Vonka vladla snehová kalamita a ludia vedeli ani to že kde maju hlavy ..celú noc sniežilo ..

I HATE WINTER ..
Zimu milujem len prve mesiace ale potom nech už ide kade tade . :P

 Môj nový náhrdelník :)




I HATE WINTER ..Again.

0 comments:

Post a Comment