1. máj

Včerajší deň bopl naprsoto užasny ! :D Hlavne preto lebo bol sviatok a boli sme doma a čo znamená že som bola vonka s kamarátkou!A nato ešte boli krásne teplé počasie presne také letné ako sa patrí.Kamarátka Miška mala celkom pekný outfit taký jednoduchý ale niečo v sebe mal aj tak ..ja si myslím že v jednoduchosti je krása.:D Boli sme sa poprechádzať okolo potoku a troška sme zašli do lesa pofotili sme sa a šli sme dalej až nakoniec sme len tak potulovali v meste..Najviac ma prekvapilo to že nikto nebol vonka len cez deň ale okolo tej 20:00 hodine akoby vymrelo mesto..Každý sedí len pri počítači alebo čo ?To už kde sme..áno raz za čas si treba nájsť čas aj na počítačové zábavy ale treba si čas nájsť hlavne pre seba a pre naších kamarátov. :)Prinášam vám taktiež fotky z našej prechádzky. :)Miška by ma asi zabila keby uvidela že som sem dala jej fotky,pretože nemá rada svoju farbu vlasov..ale podľa mňa jej to takto sekne ! :)




0 comments:

Post a Comment