Strong is better/Cvič !

Ako som pozerala iné blogy,ktoré sledujem videla som ako aj moje rovesníčky idú bud do spevnenia ale chudnutia.Neváhala som a pridala som sa aj ja lebo vždy je čo vylepšiť.Leto sa blíži a my sme všeliake.Niekomu to nevadí ale sú aj takí,ktorí chcú vyzerať lepšie a nevzdávajú sa.Neboja sa tej cesty čo je za dokonalou postavou.Áno,bude to ťažké že musíme vylúčiť sladké veci...čo máme najradšej ale niečo za niečo.Nič nieje zadarmo!Bolo dosť toho že len tak celé nedele len vysedávame pred PC alebo pred telkou.Treba niečo robiť.Ja som bola taká šťastná ked som schudla 5kg...ten pocit nikdy nezabudnem..Sebavedomie sa mi radikálne zvýšilo a bola som otvorenejšia..aj ked som vôbec nebola taká extra tučná len som chcela spevniť a podarilo sa mi to :) Ten pocit po cvičení...je proste nenahraditeľný ...už aj pre ten pocit sa vám oplatí..Jednoducho som pre vás chcela len nadobudnúť nejakú inšpiráciu a aby ste boli spokojné so svojou postavou..Prajem vám pevnú vôľu a hlavne ale ste vydržali a motivovali sa.
A a toto majme vždy v srdci : STRONG IS NEW SKINNY 









0 comments:

Post a Comment