DIY Skirt

Dnes len tak narýchlo sa mi podarilo zhodiť jednu inšpiráciu ako nosiť dlhé sukne.Ja si myslím že každá z nás vlastí minimálne jednu dlhú sukničku,patrilo by sa je vhodná aj na horšie dni takže kľudne si ju môžete zaobstarať ak ju nevlastníte.Ja osbone som ju tiež len nedávno zohnala pretože som videla celkom pekné outfity s dlhými sukňami a s radosťou by som ich tiež takto kombinovala,ked som ich uvidela v H&M,neváhala som pretože boli aj zlacnené z 20€ na ..9€.Keby stáli viac tak by osm si ich tiež zobrala pretože ked sa mi niečo zapáči tak to tam niky nenechám ! :)
Dúfam že som vám aspoň troška pomohla :)

                                               STYLE ONE 


                                                STYLE TWO


                                            STYL THREE
                                            STYLE FOUR

0 comments:

Post a Comment