Shopping

Včera, ked som absolvovala školu tak som sa nadala s kamoškami na taký menší nákup do mesta. Nieje najlepšia vec ísť nakupovať cez týždeň ale iné mi neostávalo pretože víkend mám takpovediac zaplnený.  Boli sme  nútené  ísť  do Ázijského  obchodáku   - nieje to prekvapivé.:D.

Začnime s taškou. Už dlho som chcela bielu tašku, ale naozaj som nevedela nájsť takú akú chcem. Väčšina týchto tašiek je neprektická a ja som vždy chcela zohnať len jednoduchú tašku do mesta či niekde inde.A táto taštička je aj cez ramená takže to je ešte výhodnejšie. :P
Kúpila som si taktiež 3 topy ktoré budu na leto ako stvorené :)Najdete ich v každých číňanoch takže ak si ich chcete zaobstarť tak neváhajte ! :D Zbadala som taktiež tieto úžasne papučky a hned som si z nich zobrala aj dve.Jedno biela a druhé čierne-tak ako sa patrí :P Dalej som si kúpila nejaké tie kraase,ktoré mám osobne cez leto najradšej.Myslím takýto druh.:D






0 comments:

Post a Comment