Delicious photoshooting

Dnes som bola v škole kde bola len nuda.Prišla som domov skôr lebo nám odpadli hodiny a sestra sa práve chystala vybaviť niečo do mesta s priateľom.My bývami caa 5km od mesta takže všade len autom alebo autobusom,ale je to tu kľudné a čisté..Strýko vlastní jazdiareň,ktorý je nedaleko nás a rada tam chodím,ale hlavne cez leto alebo cez zimu ked je všetko zasnežené..Sestru som ledva stihla odchytiť pretože už aj meškala ale mňa má rada,aspoň dúfam,takže mi zapózovala pred objektívom.Presne táto fotka je fotená na jazdiarniPekné prostredie,a vy tiež jazdíte na koňoch ?Ja som jazdila ..ale cez leto som mala jednu nešťastnú jazdu ked ma zhodil kôň a musela som koniec letných prázdnin stráviť v nemocnici..Ale to je len detail toho všetkého čo som pre vás pripravila,Oh ..vlastne to o čom som vám tu mlela ani nepatrí k tomu.áno som ukecaná a aj si to priznávam.Takže sestra má na sebe :
Koženka : H&M
Blúzka: ZARA
Legíny: -
Balerínky: imoda.sk
Kabelka: -




0 comments:

Post a Comment