Čo sa bude nosiť túto jar/leto ?

Ahojte kočky ! :)

Chcela by som vám predstaviť môj obľúbený e-shop.Určite ste o ňom už počuli a ste s ním tak isto spokojní  ako ja. Práve dostali nový tovar tak som hned vyhľadávala nejaké vhodné oblečenie na jar/leto a musím vám povedať že som ledva obzrela prvú stránku a hned som si vyhliadla krásne vecičky.Ja si myslím že IMODA 
je jeden z najlepších e-shopov ktoré poznám a som s tovarom spokojná. :)
Objednanie prebieha rychlo a plynulo pretože sú k vám milí a ak máte otázky tak neváhajte a kludne sa ich spýtajte,nesklamú vás. :) Ale vráťme sa k mojej otázke,ktorá trápi každú z vás či ste mladá alebo stará rovnako milujete módu tak ako ja .."Čo sa bude nosiť túto jar/leto ?" Každoročna moja dilema ..
S e-shopom IMODA sú moje otázky zodpovedané. Prinášam vám zopár inšpirácií,ktoré budú hitom tejto sezóny ! :)  
                                                     Krásne zelené šaty
                                                              Kúp tu





                                                    Sandále Sergio Todzi
                                                             Kúp tu

                                                                 Modré šaty
                                                                    Kúp tu
                                                               Hnedá kabelka
                                                                   Kúp tu
                                                                  Dámske tričko
                                                                     Kúp tu
 
Vybíjané dámske sandálky
                                                                        Kúp tu
                                                                    Dámska koženka
                                                                          Kúp tu
                                                                     Dámske šaty
                                                                        Kúp tu
                                                                    Dámske rifle
                                                                       Kúp tu

                                                                 Dámske rifle -svetlé
                                                                          Kúp tu
                                                                     Modré kotníčky
                                                                          Kúp tu
                                                                       Sexy svetrík
                                                                          Kúp tu
   
                                                              Exkluzivné sandálky
                                                                     Kúp tu
                                                           Dámske šaty-ružové
                                                                    Kúp tu




0 comments:

Post a Comment