Moje tričko od shirtinator.sk

 Ahojte kočky ! :D

Iste ste už počuli o akcií na e-shope SHIRTINATOR,ak nie tak ju vám opíšem,Jedná sa o tzv. "bloger tričko" ktoré dostávajú len blogeri.Bloger si vyberie svoj vlastný motív a pošle objednávku.Tričko mu príde a jeho vec bude len písanie rezencie o tričku-kvalita,spokojnosť,rychlosť dorúčenia. :)
Ja som si tiež objednala takéto tričko lebo som túto ponuku nemohla vynechať..:)

Za veľkú výhodu považujem výber tričiek lôebo je tam fakt dobrý výber.Navrhovať môžete taktiež aj rôzne vecičky a aj tašky ! Dokonca aj hokejové dresy ! :)   Veľký výber ale ja som ostala pri jednoduchosti a to s bielým pulovrikom. :D   Oblečenie si môžete vybrať  s výstrihom alebo bez, mikiny alebo tielka.  
Pre tých, ktorí  nie sú až takí kreatívni alebo sa im jednoducho nechce ako aj mne :DDD môžu sa nechať poradiť a inšpirovať so Shirtinator lebo majú dokonca aj pripravené  motívy na trička ! :D To je podla mňa velké PLUS :)
Tričko mi prišlo dosť rýchlo,takže som nesmierne rada a tak to bolo ďalšie plus. Materiál je veľmi príjemný a hlavne že potlač aj po 10-ich praní ostavá taká istá!.Mám stým skúsenosti lebo som už raz obejdnala jedno tričko pre kamarátku na narodeniny už ich prala dosť veľa krát a sú tak isto dokonalé ! :D Takže vám odporučujem objednať si niečo ;).

Mimochodom! 
Tričko mi bolo dorúčené  spoločnosťou UPS :D Prišlo mi  pekne zabalené ževraj :D lebo ja som obal nevidela lebo maminka bola už zvedavá že čo mi prišlo a hned rozbalila,ale nejak aj tak najdem obálku :):P




Zozadu :P


K tričku musím povedať že je  presne také, ako som si vytvorila.:D Ja si myslím že toto tričko bude mojím obľúbencom v outfitoch :) Takže sa tešte ! :DD








Máte skúsenosti s eshopom -SHIRTINATOR ?

0 comments:

Post a Comment