Yes Summer is here !

  Dnes pridám zatiaľ len random fotky  pretože nemám čas ale večer sa už vám budem venovať . :) A chcela by som sa podakovať... Som veľmi rada , že tento blog navštevujete a teším sa aj  komentárom , ktoré pomaličky pribúdajú. Keď som tento blog vytvorila len z koníčka nečakala som nič extra ..:) Som zvedavá že ako to bude cez leto .. predsa len slnko , priatelia a neopísateľné zážitky ... človek si nenájde toľko času , aby sa mohol venovať tomu čo ho baví ..ale ja sa pokúsim :)
Takže predpokladám - dúfam - ,že nadalej budete čítať moje príspevky ..:) Chcela by som aby bol tento blog viac o móde a podobných veciach , no rada by som si vypočula vaše rady ..:)
Len toto som chcela,takže sa majte lebo ja idem učiť ešte a dnes som sa aj opaľovala..bolo to neskutočne dobré ...behať vonka len v krátkom tričku a v kraťasoch..:) Len ma jedna vec trápi...to že sme nemali jar a hned sme sa vrhli do leta ..nejako mi to chýba ...ale našťastie mám leto radšej :D
 Kamarátka&žabička :D
 Mňamky :)
 Topánky ti môžu zmeniť život ;) Spýtaj sa popolušky .
 Moja najlepšia hračka :P:D
 S mojou najlepšou kamarátkou :*

0 comments:

Post a Comment