Maxnina.com



Všetky radi nakupujeme a ešte radšej keď je to za dobré ceny. A čo viac môžeme chcieť, ako nakupovanie z pohodlia domova, výber z veľkého množstva tovaru a to všetko za úžasné ceny? Teraz ale prejdem k niečomu pozitívnejšiemu a to je spolupráca s e-shopom MAXNIINA ! Úplne sami mi napísali    a ponúkli mi 2 šperky mesačne zato, že o nich napíšem článok  na blogu!  No tak som si povedala prečo nie ? Však by to bola moja prvá spolupráca o ktorú ma poprosili. 
1. Cheap Wedding Dresses
   Lacné Svadobné šaty

      2.  Cheap Bridesmaid Dresses 
            Lacné šaty pre družičky


Na stránke nájdete oblečenie pre rôzne udalosti,dokonca tu nájdete aj svadobné šaty a rôzne spoločenské, čo môžeme využiť takpovediac všetci ! :) A ešte aj to je veľký plus že ceny sú úžasné ! Práve  tam prebiehajú rôzne akcie a zľavy a navyše je často poštovné zadarmo. Ďalej tam nájdete plno krásnych šiat a blúzok, ktoré mi prídu nádherne, na rozdiel iných napríklad slovenských obchodov.
3.
  Dropship Clothing

 Rôzne oblečenie na každú príležitosť :)






0 comments:

Post a Comment