Your style of Shirtinator.

Nad ponukou  som neváhala ani minutku musím uznať aj ked... Shirtinator  už celkom dobre poznám ale stale som bola nerozhodná  o tom čo a aký motív si vyberiem .  Nakoniec sa to všetko vyjasnilo.Napadol ma jeden motív aj ked vyberanie bolo tažke pretože su tam užasne motívy a na bonus si motiv možete navrhnuť sami :)Určite sa k tomuto eshopu vrátim ked budem tužiť po niečom orginalnom alebo len tak nevšedný  darček pre mojich kamaratov. :) Už čakam kým mi email skontrolujú a potom sa s vami možem podeliť o skusenosťami :)

Ako si vytvoriť tričko ?
1.KLIK
2.KLIK
3.A to je už len na tebe :)

A teraz vám ukážem že čo som si vybrala ja :D Ak mi to rpíde tak sa s vami podelim ako sa páči. :)
Rezencia bude zahrňat  všetko čo sa mi bude páčiť a čo nie ale ja si myslím že negatívne veci ani nenajdem :)
Takže teraz už len čakam ptvrdovací email.
Z predu :
Zozadu :

Ja len doporučujem objednávku z najlepšej stránky ;)
Príjemný deň :)

0 comments:

Post a Comment