Masky a kúry na vlasy

Další úžasný deň mám za sebou a to hlavne preto lebo som zažila svoje prvé opaľovanie v novom roku ! :D 
Dnes sme sa ledva učili lebo bolo deň Zeme a každý sa pripravoval na zajtrajšok lebo bude akcia že pojdem zbierať odpadky do mesta/dediny. :)Takže sme sa vôbec neučili.. Aspoň niečo v čom sa zúčastňujeme lebo ani  v boji proti rakovine sme sa nezúčastnili ..:( Takže sa na zajtrajšok teším ! :D
Určite ste si všimli ďalšiu novú vec na mojom blogu.. Popis blogu som zmenila ale ak nie tak sa obzrite :D Dnes vám sem pridám nejaké účinné masky a kúry na vlasy,ktoré budú ideálne na leto lebo slnko bude pekne páliť a to znamená že vlasy budú zničené bez starostlivosti .

PART ONE - Mastné vlasy
1. Oplachovanie vlasov čajom z mäty
Sparte za hrsť lístkov z mäty,týmto lúhom si vlasy opláchnite, zabaľte ich do sáčka a nechajte pôsobiť na hlave asi 15 minút.
2. Citrón účinne pôsobí na mastné vlasy a dodáva im lesk. Stačí, ak si pravidelne budete oplachovať vlasy touto zmesou zloženou z 2 dcl vody, citrónovej šťavy a jednej lyžice octu ale ja som pridala aj med a dodal užasný lesk.Odporučujem.
3. Ďalší osvedčení spôsob ako zabrániť vlasov, aby boli veľmi mastné je primiešanie citrónovej šťavy do šampónu. Vaše vlasy budú menej mastné, takže ich nebudete musieť tak často umývať :)
PART TWO - Čajový zázrak na ztmavnutie vlasovPokiaľ máte gaštanové vlasy alebo vlasy tmavších odtieňov a chcete mať tmavší odtieň, no nechcete svoje vlasy ničiť vlasy farbou alebo šampónmi, tak skúste čierny čaj. Uvarte si plný hrniec čierného čaju. Vlasy prelievajte čajom každý deň. Čaj zaručí vlasom ztmavnutie minimálne o jeden stupeň a tiež mi dá krásny lesk.
• Káva (na hnedé vlasy)Taktiež na zvýraznenie odtieňa pomáha vychladené espresso vmasírujte do umytých vlhkých vlasov. Nechajte pôsobiť 30 minút a potom opláchnite. Hnedé vlasy tak získajú nový lesk.
PART THREE-odtiene vlasov
 Káva (Hnedé vlasy)Budete potrebovať vychladnuté espersso, ktoré vmasírujete do vlhkých vlasov. Nechajte pôsobiť minimálne 30 minút a potom to opláchnite. Hnedé vlasy tým získajú nový lesk.
 Harmanček a citrón (Blond vlasy)Do pol litra harmančekového čaju primiešajte šťavuz polovice citróna. Čajom si opláchnite vlasy po umytí. Vlasy nechajte voľne schnúť.












0 comments:

Post a Comment