Dear diary:Love


Prepáčte ale niekomu som sa musím vyspovedať ..
Už som vyše polroka free.. nezadaná.. Doteraz mi to vyhovovalo, taká sloboda, žiadne problémy.. Doteraz si s bývalým píšeme a sme kamaráti.. :D Presne v tejto chvíli mi posiela správu na FB.. :) Ale nejak mi chýba ten pocit byť s niekým.. Objatia, bláznovstvá, dotyky, bozky, pohľady, úsmevy a to ticho, keď slová nie sú potrebné a iba na seba hľadíme... Najkrajšia časť vzťahu je podľa mňa flirt a začiatok vzťahu :) Flirt je poste úžasný.. :D Nič záväzné, iba pocit, že sa o vás niekto zaujíma, že na vás dáva krásne pohľady a keď sa na seba usmievate a cítite hlboké, nezvyčajné puto a pritom medzi vami behajú malé iskričky, ktoré sa v priebehu svojho putovania menia v čoraz väčšie iskry, až napokon v lásku... Nie je nič krajšie :) Začiatok vzťahu, keď sa spoznávate a pomaly sa zbližujete, vtedy je tá láska najčerstvejšia, také to pobláznenie.. Neskôr prichádzajú aj hádky... Ale keď to dvaja ľudia vydržia, držia spolu a odpustia si veci odpustiteľné, až vtedy sa tomu hovorí pravá láska!
Chcela by som zažiť naozaj niekoho milovať.. Pretože doteraz to boli len vzťahy, ako keby skúšobné, na nabranie skúseností.. A nešlo o nič vážne, ikeď ten dotyčný si to myslel... Ja som to tak necítila, no niekedy by som to zažiť chcela.. To, keď sa vaše pery dotknú a vy naozaj niečo cítite! Cítite túžbu a jemnú poddajnosť.. Úprimná a vášnivá láska... Ten pocit, keď viete, že na svete je niekto, kto vás naozaj miluje.. A že vy milujete jeho.. 

Chcela by som zažiť vzťah, ktorý by nebol len o bozkoch a dotykoch.. Ale aj o bláznovstve a spoločných bláznivých chvíľach.. Byť ako najlepší kamaráti!Friends with Benefits :* Aby vo vzťahu nešlo len o tých "láskových" veciach.. Niekedy je kamarátstvo oveľa lepšie ako láska.. Ten pocit, keď ste si podobní a robíte šialené veci, rozprávate sa o všetkých možných témach, aj o utajených veciach.. Spolu sa smejete a robíte bláznivé veci a nie je to len o bozkávaní.. Ale o užívaní si života spolu.. Áno, to všetko je možné aj v láske, ale lásku berú ľudia oveľa vážnejšie než kamarátstvo.. Kamaráti sa vedia uvoľniť, neriešia problémy a nežiarlia.. Pričom v láske sa rieši veľa problémov, každí na seba žiarli a berú to až príliš vážne.. Je fajn, keď niekto žiarli, pretože je to dôkaz toho, že ľúbi.. Je fajn, keď to dvaja v láske berú vážne, pretože aj to je dôkaz toho, že sa ľúbia... Ale príliš, je proste príliš.. Takí manželia si určite nehovoria všetko.. Ale takí najlepší kamaráti sa rozprávajú o všetkom.. Robia spolu všetko, pomáhajú si, aj sa navzájom provokujú.. V láske by sa mohol niekto v takých chvíľach "mierneho urážania" naozaj uraziť, pričom v priateľstve na seba nadávajú, pritom sa smejú, a aj napriek tomu sa majú strašne radi.. A na tomto príklade som presne opísala to, čo som chcela, tú vážnosť situácie a rozdiel medzi priateľstvom a láskou... Ide o povahu človeka, jeho pocity a celú jeho osobnosť, či je pripravený na lásku, alebo chce s niekým ostať "len" najlepším priateľom......

Tak, nakoniec som sa aj tak rozpísala.. :D  Strašne sa teším na sobotu, budem pozerať môj obľúbený veľkofilm! Harry Potter a Dary smrti 1.časť - túto časť som ešte nevidela, spolu s časťou Dary smrti, časť 2.. Takže sa straašne teším.. Každý víkend, čo šli tieto časti na Markíze som kukala, ani jednu minútu som nepremrhla.. Ikeď som tie časti videla už veľakrát.. Strašne som si ho obľúbila!! :D Tak ja na dnes končím, majte sa :*
Inak prepáčte ale musela som sa niekomu vyspovedať ...:)

0 comments:

Post a Comment