JARNÍ TRENDY: NEBOJTE SE BAREV!


Farby boli obľúbené na jar. Na rozdiel od jesenných farieb , jarné farby by vás nikdy nemali zakrývať .
Jedna z mála zásad, ktorá platí túto jar je, že farby oblečenie hrá svetlými, žiarivými farbami. Lídrom sú ružová,modrá,oranžová. Farebné kombinácie by nemali byť také extrémne, ako biela alebo čierna. Oblečenie ide skôr  do prírodných farieb. Napriek tomu, výber je veľmi široký a každý si najde niečo pre seba. :)
Jarné bundy sú napríklad krátke, čo sa nemusí zdať každému príjemné a pohodlné.
Štýl jaru závisí od vás a od toho čo máte radi vy.Ja osobne neidem za módou ale inšpirujem sa sama so sebou. :D
Ale jedno pravidlo že musíme hrať veľmi sviežimi farbami. Rovnako tak sa prihliada na trochu športovejší typ jarného zvršku.Na jar sú v móde krátke kabátiky so sviežimi farbami,které ste už aj u mňa videli na blogu.  Pri výbere dávajte veľký pozor, ako sa v jarnej bunde cítite.
Nič nemôže viac pokaziť dojem z oblečenia, ako váš nespokojný výraz. ;)
Priniesla som vám zopár inšpirácií z e-shopu  IMODA s ktorým som nadmierne spokojná len sa treba popozerať a hned si vyhliadnete niečo :)

Ešte jedna vec že výbornou voľbou medzi farbami sú výrazné a sýte odtiene. :D Nemôžu chýbať ani lesklé alebo jednoduche blúzky,ktoré su každoročným hitom ! :D. Absolútnym hitom bude  aj zelená farba .
A čím viac bude teplenjšie tým viac sa budú  objavovať na uliciach aj šaty či sukne. Ja ich osobne miluejm lebo ich viem najlepšie kombinovať :D . .   Široké skladané sukne, sukne v tvare a hlavne farebné nohavice či legíny budú TOP ;)

                                                                                      Dámske tričko
                                                                                             Kúp tu
Dámske tričko by som skombinovala hlavne s jednoduchými legínami alebo s tmavými riflami.Nosila by som to hlavne do školy alebo len tak na bežné nosenie.Rozmýšlam že by som si ju objednala ale váham medzi jednými topánočkami takže sa neviem ako rozhodnúť . :P Na obrázku vyzerá že je z kvalitnej látky takže  by nemal byť žiaden problém . Jednoznačne by som ju vám odporúčala.
                                                                                                                                                       
                                                                   Ružové lodičky                                                                                                                                                                 Kúp tu
Tieto krásne ružové lodičky sa hodila pravdupovediac k všetkému ! :D
Ja by som ich nosila uplne k všetkemu ale samozrejme by som musela pohrať s farbami. :)


                                                                     Dámske tričko
                                     
                                     Kúp tu
Áno je to ono ! :D Prave sa medzi nimi rozhodujem že ktoré by sa mi hodila viacej ...podla mňa ružova ale zas biela je biela a hodí sa k všetkemu ..:D Už sa v ňom vidím ..čierne rifle,opätky,kabelka/moja nova/ mám novú krasnu čiernu :) a k tomu krásne počasie.No proste užas :D
                                                               
                                                                Modré minišaty
                                                                       
Kúp tu
Mne sa v tejto dobe čím viac páčia tzv. "vybíjané" vecičky.Pred pár mesicmi som ani nevedela že také slovo existuje ale som rada že už viem.Tieto minišaty sa mi asi najviac páčia zo šiat ktoré som našla na e-shope takže asi si ich aj objednám pretože onedlho budeme mať ples a  mohla by som ich nosiať kade-tade trebars aj na diskoteky alebo rôzne iné akcie.Podla mňa sú úžasne. :)
                                                                  Vybíjané sandálky
                                                                            Kúp tu
Ako som vám spomínala v tejto dobre sa mi páčia vybíjane veci,pisala som o tom vyššie :D
Tie boty by som nosila hlavne k tým šatám,ktoré su vyššie/keby som ich mala/ :D
Ale aj k jednoduchej čiernej alebo bielej sukničke by sa hodili ..No proste to je na vás že k čomu si ich dáte každy má svoj štýl ..:P

                                                                     Oranžový rolák                                                                                 Kúp tu
    Ked sa povie slovo "jar" mňa napadaju len a len svieže farby napr. zelené,ružová,modra a hlavne zelená. Pred nedávnom som si zháňala oranžový kabátik a aj sa mi to podarilo tak som rada :D
Tento roláčik má užasnu farbu,musím uznať ale modelku by mohli vymeniť lebo špatí obrázok :D  
         
                                                                      Farebné nohavice
                                                                             Kúp tu

Farebné nohavice..zaujímavé...Sú celkom pekné ale neviem ako by som ich skombinovala asi s nejakým čierným topom alebo s jednoduchou blúzkou :)
Tieto su ako legíny a na obrázku som skombinovane s modrými lodičkami takže k tomu by sa hodilo niečo modré :D ale kludne aj iné farby ..:D

                                                                   Dámsky pulóver
                                                                          Kúp tu


Krásny pulóvrik ktorý som si ubľúbila kvôli jeho farby ..Minule som písala rezneciu "new in" a videli ste že som zohnala nový lak na nechty práve v tejto odtieni ..často vidím túto farbu skombinovanú rôzne ..:D
Sú podla mňa úplným hitom tejto sezóny ;)


                                                                 Dámske minišaty
                                                                          Kúp tu

Tieto šatičky som si tiež oblubila.Hodia sa skoro na každú príležitosť či je to ples alebo oslava s kamaratmi .:D Podla mňa spôsobí  dobre pre tie ženy s kyprejsími tvarmi  lebo zoštíhluje ..:P Sú vhodne pre všetky typy žien :P
                                                           
                                                                     Farebné nohavice
                                                                              Kúp tu
Ako aj tieto farebné nohavice čoraž viac vídim na ulici s kombinovené s jednoduchými tričkami a čiernými motívmi alebo niekedy dokonca s farebnými. :D

                                                                    Sandále Sergio Todzi
                                                                              Kúp tu
Predstavujem vám vieto krasne sandálky,ktoré ma zaujali hlavne s zvláštnym opätkom.Mne sa osobne nepáči ihličky lebo sa mi v nich zle chodí ..proste nie som zvyknutá.Ja mám radšej platformy alebo taketo opätky lebo sa nemusím báť že spadnem ..:D Mám istotu ,ktorú potrebuje každá žena/dievča . :)


                                                                 Dámske sandálky
                                                                          Kúp tu

Hmm...Tieto sandálky sú tiež s hrubším opätkom,takže sú presne pre mňa ..Kedže sú čierne tak sa hodia k všetkemu. :) Hodia sa k všetkému či sú to rifle,sukňa alebo minišaty :) V jednoduchosti krása :)

                                                                          Dámske šaty
                                                                               
Kúp tu 
Tie šaty som sem dala hlavne preto že som si ich vybrala na moju birmovku ..:D Nie sú ani vyzívavé ale aj tak su pekne a sexy :D Hodia sa na každu príležitosť ..hlavne s malou kabelkou do ruky :D
                                                                        Dámsky pulóver
                                                                                Kúp tu

Tie háčkovené pulóvriky sú úplným hitom.Hodia sa ku kožákom alebo k farebným bundičkam ..:D
Alebo aj bez bundy proste všade ..Sú pohodlné takže by som ich odpporúčala hlavne do školy .


                                                                   Krásne lodičky
                                                                           Kúp tu
Tiež vybíjané lodičky mojej oblúbenej farby ...červenej ! :D
Uplne užasne sú ale majú jednu chybu ...pre mňa nie su dobr epretože v ihličkach  neviem chodiť ..:( :D ale musim sa neučiť lebo si nenechám ujsť taketo kusky :D

                                                                    Sexy šaty s čipkou
                                                                             Kúp tu
Krasne tirkisové minišaty s čipkou .Mne sa páčia hlavne kvôli farbe lebo som vám spominala že túto farbu milujem .:D Su vhodne aj s legínami podňa mňa alebo len takto bz všetkého na leto :D 



Krásny deň !

0 comments:

Post a Comment