I neeed summer ..NOW

Ahojte krasky !
Dnes som nezažila nič zaujímavého ale aj tak som sa s vami chcela podeliť o všeličom možnom napríklad o tom  že už  dpsť dlho mám taký zvláštný pocit ked sa pozriem do okna a vidim len sneh,mraky a dážd...
Niekedy si myslím že sa už tento rok jari nedočkam  ale trpezlivosť ruže prináša lenže to o počasí nemôžem tvrdiť. Najradšej by som už chcela leto a teplučko ..vyhrievať sa na tráve,chodiť von,opalovať sa a mať bezproblémový život...dufam že nie som sama,ktorá si toto myslí.:D Dnes môžem povedať že je hnusné počasie  a presne na piatok  čo ma "teší" ešte viac. Na dnes som plánovala zajsť s kočkami do mesta pokukať a troška sa zabaviť ale ako vidím zas z toho nič nebude, čo už stava sa.Asi to tak osud zariadil.:D
Ale prooste neodbáčajme od témy ..proste mi chyba LETO. Neviem ako vm ale mne táto zima pripáda strašne dlhá až moc..áno mám rada zimu ale len nejaku dobu napríklad také 2 mesiace ale viac nie .:D
Milujem prvy sneh ale teraz by  už mohol isť tam kde slnko nesvieti :D
Prinášam vám  pár fotiek z minuloročného leta :)









0 comments:

Post a Comment