it is time for a change


Rozhodla som sa radikálne zmeniť svoj život a to nie len v chudnutí!
NOT JUST WISH FOR IT WORK FOR IT!!
Táto veta je uplne pravdivá a to hlavne pre mňa. Namiesto toho aby som dennodenne omielala vety:"Ja chcem byť chudá"..
...lutovať sa to viem ale aby človek niečoho dosiahol musí tvrdo makať!!
Na jednej stránke som si vypočitala presne množstva kalórii na deň a presne množstvo bielkovín
sacharidov a tukov na deň v gramoch.
Od dneška sa do toho pustim!Žiadne výnimky ani žiadne prešlapy si nemôžem dovoliť.
Základne pravidlá:
1)denne 520 kcal
2)2-3 h aktívneho pohybu (aspon v prvých týždnoch)
3)vynechať sladkosti,slane,nesolit,nič tučné
Podla tej stranky s dennym prijmom 520kcal by mal byt ubytok 1 až 2kg za týždeň kedže ja budem intenzivne cvičiť
možem to zvýšiť na 3kg za týždeň...čo nie je take zle :)
ďalšie pravidla:
1)nekúsať si nehty
2)vylepšiť vlasy
3)mať dokonalý štýl ako celkovo (oblečenie,vlasy,doplnky...)
4)samozrejme mať inteligentné vystupovanie (byť sčitana ,žiadne škaredé slova ...)
a ešte aby som vylepšila blog ! :)



0 comments:

Post a Comment