FAKE TATTOOS

Dnes by som vám chcela predstaviť stránku Fake tattoos,s  ktorou sa mi naskytla spolupráca . Pri spolupráci som si mohla vybrať ľubovolné tetovanie, ktoré mi poslali, aby som ho vysksúšala a mohla spraviť recenziu. Bola som veľmi prekvapená pretože tetovania mi prišli za necelý týždeň nato že sú zo švédska . Celý čas som s nimi komunikovala cez email a taktiež ich  môžem len pochváliť, pretože komunikácia prebiehala úplne bez problémov, a rýchlo.Takže THANKS ANNA ! Tetovanie, ktoré mi prišlo som už aj vyskúšala a som nesmierne spokojná a dokonca ešte aj starka to pochválila :D Vyzerá to veľmi štýlovo. N rezenciu som si vybrala "Dream Catcher" ktorý sa mi už aj minule páčil ..:P A ešte jeden text ktorý si ešte vôbec neviem kam dám :D.Tetovanie by malo vydržať 5-10 dní,takže som zvedavá kolko mi to vydrží :D







Prvý pokus :D To červené na prste nieje krv ale lak na nechty :DDD
Tetovanie treba odlepiť a dat nato vodu,podržať a čakať 30 sekúnd. :D


  Prebehlo 30 sekund ...áááá je to :D
 čudná ruky ale to len efekty :D









                        How do you like my tattooDo you already have experience with this site?

Máte nejaké skúsenosti ? Aké tetovania sa páčia vám ? 

0 comments:

Post a Comment